Retourzendingen
Chat
Chat
Chat met ons als je hulp nodig hebt om:
- De status van jouw bestelling na te kijken
- jouw bestelling annuleren of aanpassen
- jouw wachtwoord vergeten bent
Contacteer ons via Whatsapp als je vragen hebt over: +3228085089
- jouw gekregen bestelling
- een product wil terugsturen
Telefoon
Telefoon
Bel ons als je hulp nodig hebt om: +3228085089
- een promo code te gebruiken
- jouw bestelling te bevestigen
- Beauty advise
- product tips
Retourinstructies
- Verpak het
Plaats de artikel zorgvuldig in de originele doos, voeg de ingevulde factuur bij en plak de doos dicht. - Verwijder etiketten
Verwijder alle etiketten van de doos met uitzondering van het zwarte/witte diamantvormige etiket. - Bevestig het label
Als het label ontbreekt, neem dan contact op met de klantenservice van Estée Lauder via +3228085089 (maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur) of via e-mail naar klantendienst@cs.esteelauder.be om een nieuw label aan te vragen. Plak de doos dicht en plak het retourlabel op de buitenkant van de doos. - Verzend het
Breng je pakket naar een UPS-locatie bij jou in de buurt en je retour wordt gratis verwerkt. UPS kan je retourpakketje ook tegen aanvullende kosten thuis ophalen. Neem in dit geval contact op met UPS via 078 250 877 of via https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule.
Bekijk de sectie over beschadigde artikelen in de veelgestelde vragen hieronder als bepaalde artikelen zijn beschadigd.
Houd er rekening mee dat we alleen een terugbetaling doen voor producten die via esteelauder.be zijn gekocht. Online gekochte producten kunnen niet op Estée Lauder-verkooppunten worden geretourneerd.
Veelgestelde vragen over retourneren
Hoe lang duurt het voordat ik een tegoed krijgt voor mijn ingeleverde artikel?
Eenmaal ontvangen worden geretourneerde pakketten verwerkt binnen 7-10 werkdagen. De tijd die nodig is om een tegoed op uw account bij te schrijven kan variëren en wordt bepaald door de bankinstelling. Neem contact op met de bank voor details.
Als ik een item inruil staan er twee transacties op mijn creditcard, waarom is dat?
Als er een inruil wordt gedaan bestaat die uit twee stappen:
- Er wordt een tegoed aangemaakt voor het ingeleverde item.
- Er wordt een nieuwe bestelling gedaan voor het nieuwe item.
Die twee transacties worden dus in uw account verwerkt; een krediet voor de ingeleverde artikel en een vergoeding voor de nieuwe artikel. Let erop dat betaling voor het nieuwe artikel ook dient te worden goedgekeurd en zodra dat het geval is zal de betaling direct van uw account worden afgeschreven. Hoewel de transactie voor tegoed en de afschrijving tegelijkertijd verwerkt worden kan het langer duren voordat het krediet bijgeschreven wordt afhankelijk van de verwerkingstijden van tegoeden door de bank.
Ik heb voor mijn bestelling gebruik gemaakt van PayPal, kan ik mijn bestelling ruilen?
Ja Als u een inruil wilt doen vult u de achterzijde van de factuur in en voegt u uw creditcardinformatie toe. Wij kunnen inruil niet direct via uw PayPal-account laten lopen.
Ik heb het verkeerde product besteld/ontvangen moet ik dat terugsturen?
Is je bestelling niet is zoals verwacht? Neem contact met ons op via +3228085089 (maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur) of stuur een e-mail naar klantendienst@cs.esteelauder.be voor hulp.
Mijn item komt beschadigd aan. Wat moet ik doen?
Heb je beschadigde producten ontvangen? Bewaar dan de doos, verpakkingsmaterialen en alle inhoud en neem zo snel mogelijk contact met ons op via +3228085089 (maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur) of stuur een e-mail naar klantendienst@cs.esteelauder.be voor hulp.
Ik wil een cadeau terugsturen maar wil niet dat de gever dat te weten komt. Kunt u helpen?
Als u een item wilt teruggeven of inruilen dat u als cadeau heeft gekregen, selecteer dan het vakje op de achterzijde van de factuur en doe deze bij het pakket dat u terugstuurt. Zet ook uw telefoonnummer op de factuur. Wij zullen telefonisch contact met u opnemen als uw retourpakket is ontvangen om ervoor te zorgen dat de retourzending op juiste wijze wordt verwerkt.
Beschadigde artikel
Als u bestelling aankomt controleer dan de verpakking op eventuele schade die tijdens verzending kan zijn ontstaan. De verpakking kan altijd wat beschadigd zijn, maar als de bestelde artikel zelf beschadigd zijn, bewaar dan de doos, de verpakkingsmaterialen en de artikel en neem onmiddellijk contact met ons op via +3228085089 (maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 12.00 uur) of via e-mail naar klantendienst@cs.esteelauder.be voor hulp.
Geef uw bestelnummer en uw e-mailadres en telefoonnummer zodat we u snel kunnen helpen.